Najnowsze artykuły

Jeśli masz trądzik różowaty, oto 9...

Kiedy byłam nastolatką, pamiętam, że moja mama specjalnie zamówiła pewien produkt oczyszczający (którego nazwę zapomniałam), ponieważ była to...

Czytaj Więcej

Jedna rzecz, którą musisz wiedzieć, jeśli chcesz stworzyć własną markę kosmetyczną

Czy myślałaś kiedyś o tym, aby zrezygnować z pracy i założyć własną firmę? Możliwe, że myślałaś nawet o założeniu własnej marki kosmetycznej, skoro jesteś czytelniczką. Problem polega na tym, że nie wiadomo od czego zacząć, jeśli zaczyna się od zera. Począwszy od zrozumienia, jak realizować swoje pomysły, poprzez znalezienie motywacji, aż po zrozumienie rynku, na którym działasz, jest wiele kwestii do rozważenia.

Dlatego też zwróciliśmy się do innowatorów z branży beauty, aby udzielili nam swoich najlepszych rad. Rozmawialiśmy z założycielami marek takich jak Glossier, Deciem i innych, aby dowiedzieć się, co tak naprawdę jest kluczem do sukcesu. Niezależnie od tego, w jaki sposób i dlaczego założyli swoje firmy, wszyscy oni zdradzili, co zapewniło im sukces: Byli wyjątkowi. Ciekawi Cię, jak udało im się wyróżnić z tłumu? Poniżej znajdziesz kilka niesamowitych wskazówek, jak założyć własną markę kosmetyczną, które pochodzą od największych innowatorów w branży.

Nip + Fab

Założycielka: Maria Maria Hatzistefanis

Rozpoczęta : 2013

Dlaczego jest tak innowacyjna: Podczas gdy Rodial, również stworzony przez Marię Hatzistefanis, był już popularny, Nip + Fab był bardziej przystępną cenowo częścią imperium przedsiębiorcy zajmującego się pielęgnacją skóry. Obecnie do grona jej fanów zalicza się między innymi Kylie Jenner.

Porady: Hatzistefanis ujawniła, że podczas uruchamiania obu swoich marek, zawsze patrzy na nazwy produktów. Na przykład, pierwszy przełomowy produkt nazywa się Snake Serum. "Miałam markę od pięciu lat i radziliśmy sobie dobrze", mówi. "To był domowy biznes, więc był jeszcze bardzo mały. Zastanawiałam się nad stworzeniem serum przeciwstarzeniowego. Ale kiedy mieliśmy już opakowanie i wszystko, miało się ono nazywać Rodial anti-ageing serum."

Hatzistefanis chciała nieco wstrząsnąć sprawami, więc zdecydowała się nazwać swój produkt przeciwstarzeniowy Snake Serum, który zdobył nagłówki w głównych publikacjach kosmetycznych. "Takie rzeczy można robić tylko w przypadku małych marek; można ryzykować" - mówi. To ryzyko sprawiło, że Rodial i Nip+Fab zaistniały na mapie, a ludzie zaczęli mówić o tych markach. "Zawsze spotykasz się z mieszanymi reakcjami", ujawnia Hatzistefanis, "ale te pozytywne i te złe wyniosły markę na inny poziom, a my byliśmy w stanie zrewolucjonizować i od tego czasu nadal się rozwijać".

Glossier

Założycielka: Emily Weiss

Rozpoczęcie działalności: 2014 r.

Dlaczego jest tak innowacyjny: To jest jedna marka, którą ludzie desperacko chcą dostać w swoje ręce. Firma Emily Weiss to kolejna firma, która ma bezsensowne podejście do piękna: Produkty wyglądają świetnie, stojąc na Twojej półce, a poza tym działają jak marzenie. Kiedy marka Boy Brow pojawiła się na rynku, lista oczekujących wynosiła 10 000 osób... Oto jak bardzo ludzie są gotowi, aby dostać w swoje ręce produkty Glossier.

Porady: "Wystartowaliśmy z bardzo małą ilością produktów i to było zamierzone. Mogliśmy [zacząć] z 300 produktami, kiedy wystartowaliśmy trzy lata temu, wszystko w jednym laboratorium i jednej fabryce, co wielu ludzi robi. A my tego nie robimy: Pracujemy nad każdym pojedynczym produktem w sposób dostosowany do potrzeb klienta i po trzech latach nadal mamy w sumie tylko 22 produkty."

Dlaczego zdecydowała się na takie podejście? "Chcemy, aby wszystko było produktem 'nad zlewem', a nie 'pod zlewem'. Jeśli pakujesz 10 rzeczy na wyjazd w weekend lub 10 rzeczy rano, chcemy być również tymi 'niezawodnymi' produktami, takimi, które sprawiają, że czujesz się dobrze i ładnie ... i sprawiają, że myślisz: "Och, mam dokładnie to, czego potrzebuję".

Deciem

Założyciel: Brandon Truaxe

Rozpoczęcie działalności: 2013 r.

Dlaczego to jest tak innowacyjne: Deciem to firma parasolowa dla ponad 10 marek kosmetyków do pielęgnacji skóry. We wszystkich liniach Deciem stosuje podejście "no-BS" do pielęgnacji skóry. Począwszy od obsesji na punkcie składników, aż po oferowanie bardziej przystępnych cenowo produktów do pielęgnacji skóry w linii Ordinary, Deciem jest obecnie buntownikiem świata beauty i właśnie dlatego go uwielbiamy.

Porady: Po pierwsze, Truaxe powiedział, aby uniknąć pójścia do producenta private-label, aby sformułować wszystkie swoje produkty: "Stajesz się po prostu kolejną kopią kopii kopii czegoś, co było przeciętne, aby rozpocząć w każdym razie. A konsument w dzisiejszych czasach doskonale to widzi". Chętnie podkreślał również, że nie należy wyceniać swoich produktów według oferty innych marek. Jego ostatnia rada? "Zawsze przedkładaj popyt nad dystrybucję (żałuję, że nie nauczyłem się tego lata temu). Nie spiesz się z umieszczaniem swoich produktów na listach wszędzie. Dzieci muszą robić małe kroczki".

Beauty Pie

Założycielka: Marcia Kilgore

Wprowadzony na rynek: 2017 r.

Dlaczego jest tak innowacyjny: Ideą tej marki jest to, że możesz zapisać się za 10 £ miesięcznie i uzyskać produkty po kosztach fabrycznych (mówimy tusz do rzęs za 3 £). Jeśli nie, można zapłacić nieco wyższe ceny. Ale najlepszą rzeczą w tej marce, oczywiście, jest to, że te niedrogie produkty działają naprawdę dobrze.

Porady: Biorąc pod uwagę, że Kilgore jest kobietą stojącą za innowacyjną ekologiczną marką Soaper Duper, byliśmy bardziej niż zainteresowani, aby dowiedzieć się, jak i dlaczego zdecydowała się uruchomić Beauty Pie, i to nie tylko dlatego, że jesteśmy fanami. Zasadniczo chodzi jej o to, aby "uczynić rynek bardziej sprawiedliwym dla kobiet", powiedziała The Evening Standard w styczniu, kiedy to wystartowała. Kilgore chciała, aby ceny kosmetyków przestały być zaporowe i pozwoliły kobietom na ominięcie ogromnych marż. Chodzi o to, aby "zdemokratyzować" przemysł kosmetyczny.

Kilgore powiedział nam, że choć jest to zatłoczony rynek i nigdy nie było więcej startupów, nigdy też nie było więcej możliwości. Podczas zakładania marki ma jednak kilka trudnych, ale świetnych rad: "Zawsze powtarzam początkującym 'wantrepreneurs', że muszą zadać sobie pytanie 'no i co z tego' na temat koncepcji swojej marki" - zdradza Kilgore. "Oznacza to wyjaśnienie pomysłu, a następnie zadanie pytania "CO Z TEGO?" Jeśli odpowiedź jest dłuższa niż zdanie lub dwa, prawdopodobnie nie jest wystarczająco dobrze dopracowana, aby zacząć działać".

Jeśli jednak chodzi o utrzymanie motywacji, zaoferowała kilka ważnych wskazówek. "Codziennie poświęć 30 minut na przeczytanie czegoś wizjonerskiego, co przypomni ci, dlaczego w ogóle zacząłeś i naładuje cię energią" - nalega Kilgore. Mówi nam również, że kluczem do radzenia sobie ze złym dniem jest jego rozpoznanie: "Chodzi o uświadomienie sobie, że trudne dni są tak naprawdę najlepsze - przynoszą największe wyzwania i to one są największymi nauczycielami".

Milk Makeup

Założycielki: Mazdack Rassi, Zanna Roberts Rassi, Georgie Greville i Dianna Ruth

Wprowadzony na rynek: 2016 r.

Dlaczego jest tak innowacyjny: Ideą tej marki jest to, że jest ona dla "fajnychdziewczyn, które nie używają pędzli do makijażu". Stworzony przez zespół w Milk Studios, agencji kreatywnej, wszystkie produkty są przeznaczone do nakładania palcami, dzięki czemu linia jest łatwa w użyciu, ale także super dostępna.

Porady: Przemawiając do Business of Fashion, Rassi ujawnił, że Milk Studios miał już solidne śledzenie online ponad 1,4 miliona, a kiedy zdecydował się na uruchomienie linii makijażu, był w stanie wykorzystać to, aby zrozumieć, czego chcieli jego odbiorcy. "Zobaczyliśmy naszą społeczność, poczuliśmy naszą społeczność i zdecydowaliśmy, że chcemy zrobić coś dla nich. Tak to się wszystko zaczęło" - mówi Rassi. Dla weteranki makijażu Ruth, była jedna wielka zasada: "Świat ma wystarczająco dużo korektorów. Nie chciałam więc wprowadzać na rynek niczego, co nie byłoby całkowicie przełomowe. Dlatego dla każdego produktu staraliśmy się stworzyć unikalną formułę, unikalną aplikację i unikalne opakowanie."